Subject: FW: Kiire kooskõlastsus - pikendamine - Karu tn 2a, Muraste küla, Harku vald, Tallinn - Rannamõisa – Kloogaranna 11,9 km
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Oct 2024 12:55:12 +0300

Saatja: Kadri Orusalu <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 24. oktoober 2024 12:03
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Kiire kooskõlastsus - pikendamine - Karu tn 2a, Muraste küla, Harku 
vald, Tallinn - Rannamõisa – Kloogaranna 11,9 km

Tere, Jaan!

Väga vabandan, aga üks luba on aegunud ja mul jäi see kuidagi märkamata.

Manuses uus taotlus uueks perioodiks.

Sellega väga kiire, kuna teie luba on vajalik ka Harku valla kooskõlastuse 
saamiseks.

Tervitades

Kadri

Kadri Orusalu

Turundusspetsialist | UUS MAA

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <tel:+3725201049> +372 520 1049

 <https://www.facebook.com/uusmaakinnisvarabyroo> Facebook / 
<https://www.instagram.com/uus_maa_realestate> Instagram / 
<https://www.linkedin.com/company/uusmaa> Linkedin / 
<https://www.tiktok.com/@uusmaa_realestate> TikTok / 
<https://www.youtube.com/@uusmaa20> Youtube

 <http://www.uusmaa.ee/uudiskirjagaliitumine/> Liitu Uus Maa uudiskirjaga!

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.